Projekto tęsinys Latvijoje

 

Samsung 2015 1Rugpjūčio 18 dieną Lygatnėje (Latvija) vyko pirmasis „Samsung Mokykla ateičiai“ absolventų vasaros susitikimas. Jame dalyvavo daugiau nei 150 mokytojų iš Latvijos, Lietuvos ir Estijos. Dalyvavo ir mūsų mokyklos mokytojos- E.Adamavičienė, D.Vadlugienė, A.Vilimienė, K.Žvirblienė. Apie naujausias švietimo bei kūrybinio mokymo tendencijaskalbėjoStokholmo Ekonomikos mokyklos Rygoje (SSE Riga) dėstytojas bei konsultantas kūrybiniais klausimais Fionas Dobbinas, Kembridžo absolventas, buvęs Latvijos švietimo ir mokslo ministras Robertas Kilis, Švietimo vadybos ir lyderystės ekspertė iš Lietuvos Rūta Gudmonaitė, metodo „Apversta klasė” entuziastė Marina Kurvitsa ir kiti lektoriai.

Skaityti daugiau: Projekto tęsinys Latvijoje

„Samsung Mokykla ateičiai“ finalinis renginys

samsung finalas„Samsung Mokykla ateičiai“ programoje dalyvavo daugiau kaip 100 mokytojų ir mokyklų vadovų iš visos Lietuvos. 5 mėnesius trukusių nemokamų skaitmeninių mokymų metu pedagogai mokėsi kaip kūrybingai pritaikyti technologijas mokymo procese, lavino savo skaitmeninius gebėjimus ir gilino žinias apie šiuolaikinius mokymo metodus. Pedagogai išbandė tinklaraščių kūrimo ir turinio pateikimo technines galimybes, išmoko paįvairinti mokymo procesą naudodami vaizdo filmus, nuotraukas ir animaciją, susipažino su socialinės žiniasklaidos naudojimo galimybėmis mokykloje ir pamokose, išmoko naudotis prezentacijų kūrimo įrankiais bei susipažino su galimybėmis vizualizuoti informaciją. Įgytomis žiniomis mokymų dalyviai dalinosi su visais mokyklos mokytojais.

Skaityti daugiau: „Samsung Mokykla ateičiai“ finalinis renginys

„Samsung“ sėkmingam mokymui

2014 m. rugpjūčio 25 d. „Samsung Electronics Baltics“ kartu su partnere „Renkuosi mokyti!“ pristatė mokytojų skaitmeninių gebėjimų gerinimo programą„Samsung Mokykla ateičiai“. Šia programa siekiama kurti motyvuojančią ir kūrybiškumą skatinančią mokymosi aplinką Lietuvos mokyklose. „Samsung Mokykla ateičiai” programoje dalyvauja „Vyturio“ mokyklos komanda (direktorė V. Dziuričienė, mokytoja D. Vadlugienė, mokytoja E. Adamavičienė, mokytoja A. Vilimienė). Mokytojai tobulins skaitmeninio raštingumo kompetenciją, išmoks kurti ir mokymo procese naudoti socialinę žiniasklaidą, tinklaraščius, informacinę grafiką, videofilmus bei animaciją, siekdami mokymosi procesą padaryti kūrybišką, įdomų , kovos dėl pagrindinio prizo - 10 000 eurų „Samsung“ technologijoms įsigyti.

Pirmasis „Samsung Mokykla ateičiai“ modulis

elena samsungŠalies sostinėje prasidėjo analogų neturintys nemokami skaitmeniniai mokymai pedagogams. Daugiau kaip 100 mokytojų ir mokyklų vadovų, dalyvaujančių programoje „Samsung Mokykla ateičiai“, lavins savo skaitmeninius gebėjimus ir gilins žinias apie šiuolaikinius mokymo metodus, kurie galėtų padidinti moksleivių kompetenciją skaitmeniniame amžiuje.

5 mėnesius truksiančių mokymų metu pedagogai išbandys tinklaraščių kūrimo ir turinio pateikimo technines galimybes, išmoks paįvairinti mokymo procesą naudodami vaizdo filmus, nuotraukas ir animaciją, susipažins su socialinės žiniasklaidos naudojimo galimybėmis mokykloje ir pamokose, išmoks naudotis prezentacijų kūrimo įrankiais bei susipažins su galimybėmis vizualizuoti informaciją. Skaityti daugiau >>>

Trečiasis „Samsung Mokykla ateičiai" modulis

samsung 2014 iiiVyko informacinės grafikos kūrimo užsiėmimai. Švietimo ir mokslo ministerija kartu su programos „Samsung Mokykla ateičiai“ partnerio Ugdymo plėtotės centro specialistais diegia švietimo inovacijas, kurios pagerintų mokymo(si) procesą. Sukurtos informacinės sistemos, kurios suteikia mokytojams bei kitiems akademinės bendruomenės nariams galimybę pagerinti mokymo(si) procesą. Pristatome tris naudingas informacines sistemas, kurios padės visiems akademinės bendruomenės nariams efektyviau įgyti žinių. 

Skaityti daugiau >>>

Antrasis „Samsung Mokykla ateičiai“ modulis

samsung 02Rugsėjo pradžia žymi naujų mokslo metų pradžią ne tik tūkstančiams moksleivių, tačiau ir didžiuliam būriui mokytojų. Nors vis garsiau kalbama, kad moksleiviai elektroninėje erdvėje yra gerokai labiau pažengę už savo mokytojus, Lietuva šiame kontekste neturėtų jaustis išskirtinė. Tyrimai rodo, kad žinių ir įgūdžių, kaip mokymosi procese išnaudoti šiuolaikines technologijas, trūksta viso pasaulio pedagogams. Skaityti daugiau >>>